ikoner_avstangd_rgbikoner_avstangd_rgbikoner_avstangd_rgbikoner_avstangd_rgbikoner_avstangd_rgbEvenemangEvenemangikoner_avstangd_rgbikoner_avstangd_rgbikoner_nav_rgbikoner_nav_rgbikoner_nav_rgbikoner_nav_rgb_180918ikoner_nav_rgbikoner_nav_rgbikoner_nav_rgb_180918ikoner_nav_rgbikoner_nav_rgbikoner_vader_rgbikoner_vader_rgbikoner_vader_rgbikoner_vader_rgbikoner_vader_rgbikoner_vader_rgbtrafiken_nu_logo_rgb

Frågor om kollektivtrafik, biljetter, ToGo-konton, avgångar, restider och resvägar med spårvagn, buss, tåg och båt inom Västra Götaland 
Kontakta Västtrafiks kundservice 
Telefon: 0771-41 43 00

Frågor och synpunkter på gator, cykelbanor och trottoarer i Göteborgs stad 
Kontakta Göteborgs stads kontaktcenter 
Telefon: 031-365 00 00 
E-post: goteborg@goteborg.se

Information om det statliga vägnätet, färje- och järnvägsfrågor, anmäla vägskada eller trafikhinder som kräver omedelbar åtgärd
Kontakta Trafikverkets kontaktcenter 
Telefon: 0771-921 921 (du kan ringa dygnet runt)
E-post: trafikverket@trafikverket.se
Webbplats: www.trafikverket.se

--------------------------------------------------------------------

Frågor, synpunkter och förbättringsförslag (endast för webbplatsen och apparna Trafiken.nu)
Titta även på sidan Vanliga frågor. Kanske finns just din fråga redan besvarad? Hittar du inte svar på din fråga skriver du den i kontaktformuläret nedan. Vår målsättning är att svara inom 7 dagar. Tänk på att du måste ange en e-postadress för att du ska kunna få ett svar. 

Observera att ditt meddelande kan komma att diarieföras hos Västtrafik, Göteborgs Stad eller Trafikverket. För information om hur vi hanterar dina kontaktuppgifter se här.